000 -LEADER |
fixed length control field |
nam a22 7a 4500 |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20240904143449.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
240904b ||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
9786043651874 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
LIC |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
vie |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
370.1523 |
Item number |
H |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Oakley, Barbara |
245 ## - TITLE STATEMENT |
Title |
Học cách học. |
Remainder of title |
Học cách học: Công cụ trí tuệ mạnh mẽ chinh phục mọi môn học |
Statement of responsibility, etc. |
Barbara Oakley; Liên Hương dịch |
246 ## - VARYING FORM OF TITLE |
Title proper/short title |
Learning how to learn |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Hà Nội |
Name of publisher, distributor, etc. |
Thế giới |
Date of publication, distribution, etc. |
2024 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
279tr |
Other physical details |
Minh hoạ |
Dimensions |
24cm |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
Giới thiệu hàng chục kĩ thuật hữu ích học tập hiệu quả: Cách cho tâm trí lang thang để kích hoạt chế độ tập trung học tập, cách ra khỏi "tư duy lối mòn" để tư duy bứt phá, cách biến một trí nhớ kém trở thành lợi thế tư duy, cách hiểu tật trì hoãn và cách thức để vượt qua chúng... |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
LĨNH VỰC KHÁC |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Giáo dục |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Kỹ năng học tập |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Liên, Hương |
Relator term |
Dịch |
9 (RLIN) |
326 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Sách in |