000 -LEADER |
fixed length control field |
01056nam a2200301Ia 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
00001623 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
OSt |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20191031093436.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
110427s1997 ||||||viesd |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
Terms of availability |
9.000đ |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
LIC |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
vie |
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE |
MARC country code |
vn |
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Universal Decimal Classification number |
902.7 |
082 1# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
304.6 |
Item number |
D |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Tống, Văn Đường |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Dân số học |
Statement of responsibility, etc. |
Nguyễn Đình Cử, Phạm Qúy Thọ |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
[kđ] |
Name of publisher, distributor, etc. |
Giáo dục |
Date of publication, distribution, etc. |
1997 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
123tr. |
Dimensions |
19cm. |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Đầu trang nhan đề: Chương trình Giáo trình Đại học |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
Nhập môn dân số học. Quy mô và cơ cấu dân số. Mức sinh và các yếu tố ảnh hưởng. Di dân và đô thị hóa. Dân số và phát triển. Quy luật phát triển dân số và các quan điểm về dân số. Dự báo chính sách về dân số. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Dân số học |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Dân số học |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Nguyễn, Đình Cử |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Phạm, Quý Thọ |
916 ## - |
-- |
2000 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Koha item type |
|