000 -LEADER |
fixed length control field |
01032nam a2200277Ia 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
00002407 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
OSt |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20220603093937.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
110629s2010 ||||||viesd |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
Terms of availability |
85.000đ |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
LIC |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
vie |
082 1# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
155.2 |
Item number |
Đ |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Smale, Bob |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Để thành công ở trường đại học |
Remainder of title |
Phát triển, hoàn thiện kỹ năng cá nhân và kỹ năng học thuật |
Statement of responsibility, etc. |
Bob Smale, Juile Fowlie; Lê Hồng Vân dịch; Thanh Minh hiệu đính |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Hà Nội |
Name of publisher, distributor, etc. |
Đại học Kinh tế Quốc dân |
-- |
Cty CP Sách Thái Hà |
Date of publication, distribution, etc. |
2010 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
389tr. |
Dimensions |
21cm |
490 ## - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Bộ sách hành trang giảng đường |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Dịch từ nguyên bản tiếng Anh "How to Succeed at University - An Essential Guide to Acedemic Skills and Personal" |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Sinh viên |
General subdivision |
kỹ năng mềm |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Lê, Hồng Vân |
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Thanh Minh |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Fowlie, Julie |
910 ## - USER-OPTION DATA (OCLC) |
User-option data |
Bùi Thị Minh Trang |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Koha item type |
Báo - Tạp chí in |
Source of classification or shelving scheme |
|